وبلاگ فراپیامک
بهترین اپراتور پیامکی

بهترین اپراتور پیامکی و دریافت خطوط تبلیغاتی با توجه به توجه عموم مردم به پیام تبلیغاتی که به صورت روزانه ارسال می‌شود، یکی از مهم‌ترین اقدامات در بازاریابی پیامکی و آنلاین مارکتینگ به شمار می‌رود.

امروزه اپراتورهای سامانه پیامک متعددی در سراسر کشور اقدام به ارائه خدمات ارسال پیام کوتاه نموده‌اند.

در این میان، انتخاب بهترین اپراتور پیامکی و دریافت خطوط تبلیغاتی یکی از دغدغه‌های صاحبین مشاغل و کسب و کارهای نوپا به شمار می‌رود.

بهترین اپراتور پیامکی می‌بایست خدماتی را به مشترکین خود ارائه دهد که طی مقاله پیش‌رو برخی از این موارد را بررسی خواهیم نمود.

نحوه انتخاب بهترین اپراتور پیامکی

امکان ارسال و دریافت پیامک

خطوط تبلیغاتی خریداری شده می‌بایست علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی امکان دریافت را روی پنل اس ام اس کاربر فراهم نماید.

ارائه گزارش ارسال‌های انجام شده

اپراتورهای سامانه پیامک می‌بایست پس از انجام ارسال توسط کاربران، گزارش دقیق ارسال انجام شده را همراه با ریز شماره‌های مخاطبین و وضعیت دلیوری آن‌ها، فراهم نمایند.

عدم وجود محدودیت زمانی در ارسال پیامک

بسیاری از مجموعه‌ها نیاز به ارسال پیامک به صورت شبانه روزی دارند؛

بهترین اپراتور پیامکی محدودیتی برای زمان ارسال پیامک برای کاربران ایجاد نمی‌کند.

برای مثال بانک‌ها طی ۲۴ ساعت شبانه روز پیام‌های اطلاع رسانی همچون ورود به اینترنت بانک و یا اعلام تراکنش‌های انجام شده را ارسال می‌نمایند.

البته باید به این نکته توجه کرد که پیام‌های ارسال توسط بانک در زمره‌ی پیامک‌های اطلاع رسانی بوده و با خط خدماتی ارسال می‌گردد.

خط خدماتی همان خط ارسال پیامک است که مشکل ارسال پیامک به لیست سیاه مخابراتی برای آن حذف می‌شود.

عودت هزینه ارسال به شماره های بلک لیست

برخی از شماره‌ها با قطع دائمی پیامک تبلیغاتی شماره خود را در لیست سیاه مخابرات قرار داده و پیام های تبلیغاتی را دریافت نمی‌کنند.

اپراتورهای سامانه پیامک می‌بایست هزینه ارسال به شماره های لیست سیاه را به شما عودت دهند.

در این خصوص، انتخاب بهترین سرویس دهنده پیامکی نیز حائز اهمیت می‌باشد؛

چرا که ممکن است با انتخاب سامانه پیامکی نامعتبر از این خدمات بی بهره بمانید.

شرکت دانش بنیان فراداده با ارائه پنل اس ام اس به یکی از استارتاپ های موفق در این حوزه تبدیل شده است.

لازم به ذکر است عودت هزینه ارسال به شماره های بلک لیست در پنل پیامک فراپیامک، طبق گزارش اپراتورهای سامانه پیامک به صورت کامل انجام می‌گردد.

امکان انتخاب شماره خطوط تبلیغاتی

اپراتورهای سامانه پیامک می‌بایست امکان انتخاب تعداد ارقام خطوط تبلیغاتی و شماره مورد نظر را برای مشترکین فراهم نمایند.

به صورت کلی اپراتورهای پیامکی موجود در سراسر کشور با پیش شماره‌های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۵۰۰۱، ۵۰۰۲، ۵۰۰۰۴ و ۲۱ فعالیت می‌نمایند.

هر یک از اپراتورهای سامانه پیامک، تعرفه پیامک و بازگشت هزینه با شرایط خاص خود را خواهند داشت.

برای مثال، تمامی اپراتورهای اعلام شده، هزینه ارسال به شماره های بلک لیست را به کاربران خود عودت می‌دهند.

در این میان، اپراتور ۲۰۰۰ تمامی وضعیت‌های دلیوری بجز رسیده به گوشی را به کاربران خود بازگشت خواهد داد.

در صورتی که ارسال پیامک تبلیغاتی از اپراتور پیامکی ۲۰۰۰ انجام گردد و به هر دلیلی بر روی گوشی مخاطب دریافت نشود، هزینه ارسال به شما عودت داده خواهد شد؛

در مقابل، هزینه خرید خطوط و تعرفه ارسال از این اپراتور از سایر اپراتورها بالاتر خواهد بود.

اپراتور پیامکی ۱۰۰۰ و ۳۰۰۰ نیز جزء سرویس دهنده‌های قدیمی بوده و خدمات آنان نیز از سرعت و کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد.

تعرفه ارسال از اپراتور پیامکی ۲۱ و خطوط تبلیغاتی ۵۰۰۰ نیز پایین و مقرون به صرفه است.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

مهسا آجودانی

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک